Festa de graduació de 4t d’ESO
22/06/26El passat dijous es va celebrar la festa de graduació de 4t d’ESO, un acte molt especial per a tot l’alumnat i el professorat. Durant la cerimònia, es van compartir records i experiències viscudes al llarg d’aquests anys a l’institut.
Aquesta graduació té un significat especial,… Llegeix més»





