Visita clínica dental

L’alumnat de primer curs del CFGS Higiene Bucodental ha visitat la clínica dental Dr Carles Moralejo a Riudellots de la Selva que ha obert les portes només per a nosaltres per tal de poder veure les diferents àrees de la clínica: equips de radiografies, escàner intraoral, làser erbium de gran versalitat clínica, impressora 3D per a una millor planificació dels tractaments i altre material de la clínica. L’alumnat també ha pogut conèixer de primera mà les funcions del personal d’una clínica dental.

Agraïm la seva generositat i disponibilitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>