2n d’Emergències participa en el Challenge “Texans pel clima”

L’alumnat de 2n d’Emergències sanitàries matí ha participat juntament amb altres instituts de les comarques gironines en un Challenge que s’ha celebrat aquest matí a la sala d’actes de l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona.

Aquest  acte d’emprenedoria forma part del projecte Hackató Centrinno que aplica la metodologia Design Thinking. Un dels objectius de Centrinno és fomentar programes educatius i formació per a noves professions, crear i gestionar serveis i productes que responguin als reptes socials, econòmics i ecològics del segle XXI. En aquesta edició s’ha presentat el repte dels Texans pel Clima: Una economia més circular solidària i local.

L’alumnat del Xifra s’ha integrat en grups heterogenis formats per persones de diferents instituts, cosa que ha valorat molt positivament donada l’oportunitat de conèixer gent nova i compartir coneixement més enllà de l’aula habitual. Tot l’alumnat i professorat ha quedat  encantat amb el tracte dels amfitrions i l’esmorzar ofert a la mitja part.

Felicitats a tots els participants!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>