L’actor i escriptor Martí Peraferrer dirigeix un taller de teatre a 3r d’ESO

L’actor, autor i director Martí Peraferrer ha fet un taller de lectura teatral al centre destinat als alumnes de 3r d’ESO. Si bé curricularment ja es treballa el teatre al llarg del curs, aquest taller ha permès accedir al text dramàtic com a gènere diferenciat de la narrativa a partir de la praxi declamativa. A vegades, la lectura en veu alta és poc valorada a nivells més elevats de l’ESO, però tal com ha il·lustrat Peraferrer, una bona lectura suposa un exercici d’interpretació i comprensió de la trama, de les motivacions dels personatges i, també, de l’avançament de l’estat intern de cadascú. En aquest sentit, és una tasca holística que demana bona expressió oral, bona comprensió textual, i una reflexió sobre el text mateix.

Des de l’institut ens sentim privilegiats d’haver comptat amb la direcció de Peraferrer que ha format els alumnes a partir de la seva experiència i sapiència. També volem agrair a la llibreria Les Voltes Educa, que ha fet de mitjancera i ens ha permès de treballar amb ell.

Amb el suport de l’Ajuntament de Girona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>