Xerrada d’emprenedoria i neuromàrketing a càrrec d’Helena Frigola

El dimarts 16 d’octubre Helena Frigola va impartir una Màster Class de motivació comercial als alumnes de cicles de grau mitjà de bellesa i estètica i perruqueria.

L’Helena és Codirectora de l’empresa HelpMyShop, propietària d’ARCmoda Store i té més de 18 anys d’experiències en retail. Realitza formacions a les cambres de comerç de la província de Girona i Andorra i és col·laboradora de la revista Gidona i tv Girona.

A la xerrada van assistir una cinquantena d’alumnes de cicles formatius de la família d’imatge personal.Els principals temes que va explicar en la xerrada van ser principalment Neuromàrqueting i actitud emprenedora.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>