Guardó dels Premis Impuls

El projecte d’intercanvi d’experiències entre l’Institut Montilivi i Institut Narcís Xifra va ser guardonat aquest setembre amb el 1r premi al “Millor projecte d’excel·lència en Cicles formatius de Grau Mitjà”.
Un reconeixement que posa en valor el treball en equip basat en la coordinació i la col·laboració entre Departaments de Formació i orientació laboral , els equips docents implicats i l’alumnat d’ambdós centres. Volem agrair a tot el professorat que es va involucrar en aquesta història, que ho va fer tot molt fàcil i una menció especial a tot l’alumnat:

A l’alumnat del CFGM d’Emergències Sanitàries del Xifra que es va prendre els tallers de primers auxilis com a veritables professionals i a l’alumnat d’Operacions de laboratori, Administratiu i
Administratiu-jurídic de l’Institut Montilivi que van fer una simulació magnífica d’ofertes i entrevistes de feina a l’alumnat dels cicles d’Imatges personal del nostre centre.
Esperem que aquest sigui l’inici de molts altres projectes que vindran!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>