L’alumnat de 1r de Batxillerat participa a El Gran Concurs del Formigó

L’alumnat de 1r de Batxillerat de Tecnologia i Enginyeria ha participat a El Gran Concurs del Formigó (https://elgranconcursodelhormigon.com/ca/inicio-2/), una iniciativa que ha permès descobrir de primera mà un dels materials més presents en la construcció del nostre entorn.

Volem agrair al CATGI (www.catgi.cat) per organitzar i promoure aquesta activitat al nostre centre.

Durant la sessió, l’alumnat ha barrejat la matèria primera i ja tenim la nostra proveta curant, a punt per ser testejada les pròximes setmanes.

Més enllà del concurs, aquesta activitat ha estat una oportunitat per introduir un procés tecnològic fonamental al nostre país: l’edificació. En la construcció d’un edifici, el formigó hi és sempre present — i perquè tot funcioni correctament, cal que uns tècnics especialitzats controlin tot el procés: els Arquitectes Tècnics.

Es tracta d’una professió amb una gran demanda i una notable falta de tècnics.Per això, iniciatives com aquesta busquen despertar la curiositat dels joves estudiants vers una professió amb futur i amb un paper essencial en la construcció de la nostra societat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.