L’INSTITUT NARCÍS XIFRA PARTICIPA EN LES PROVES CANGUR AMB EXCEL·LENTS RESULTATS

Com cada any, els alumnes de l’Institut Narcís Xifra han participat a les Proves Cangur, un concurs de matemàtiques que tracta d’acostar aquesta matèria als joves amb l’objectiu de despertar l’interès a través de problemes on, a més dels coneixements matemàtics treballats a l’aula, la lògica juga un paper molt important.
Des del departament de matemàtiques volem felicitar tots els alumnes per la seva participació i pels bons resultats obtinguts i, especialment, aquells que millor puntuacions han obtingut en cadascun dels nivells:

2n d’ESO: Carla Laforet, Jorge Dumar i Bernat Rútia
3r d’ESO: Bruna Noguera, Pau Morales, Marc Bosch i Leire Martín
4t d’ESO: Carlos Mayordomo i Martí Pedrós
1r de Batxillerat: Miquel Vidal, Aina Perales i Nora Traserra
2n de Batxillerat: Alba García, Sergi Viñoles, Laura Gamundi i Abril Rodríquez

Finalment hem de celebrar que alguns d’ aquests alumnes han quedat entre els 5% millors
classificats de Catalunya com en Bernat Rútia, en Jorge Dumar, la Leire Martín, en Martí
Pedrós i la Nora Trasserra. Enhorabona!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>