Treball de síntesi de 3r d’ESO

Del 10 al 14 de juny l’alumnat de 3r d’ESO va realitzar el Treball de síntesi. Amb el guiatge i els materials de l’Associació la Sorellona, l’alumnat ha participat del projecte de l’entitat anomenat “Estan sans els nostres rius i rieres?”. Els alumnes han pogut analitzar si el riu Ter, en el seu tram proper a l’institut, té un bon estat ecològic, d’acord amb indicadors de coberta vegetal, paisatge i microfauna. A l’acabar la setmana els alumnes, en grups de treball, van preparar una exposició oral, en la qual van mostrar la recerca realitzada i les conclusions.
Felicitem l’alumnat per la implicació i la sensibilitat per les problemàtiques del nostre entorn, i agraïm als educadors/es i estudiants en pràctiques de la Sorellona per fer possible aquesta experiència d’aprenentatge i conscienciació ambiental.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>