VIATGE DE FINAL D’ETAPA A CANTÀBRIA

L’alumnat de 4t d’ESO ha viatjat a les terres cantàbriques durant aquesta darrera setmana.
Hem fet un munt d’activitats i també hem visitat monuments i pobles de la serralada. D’entre totes les activitats, cal destacar la baixada de sis quilòmetres en caiac des d’Unquera, la visita al parc de Cabárceno, l’entrada a les coves del Soplao i l’ascensió en telefèric al parc nacional dels Picos de Europa.
Hem visitat les poblacions de Comillas, Potes, Santillana del Mar, Santander i Bilbao, a l’anada, i Pamplona, a la tornada del viatge.
Tots els alumnes han gaudit intensament d’aquest viatge, ja que ha estat una gran experiència de coneixença i de convivència.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>