TALLERS A L’EXPOJOVE

Alumnes dels cicles formatius de grau superior d’Estètica integral i benestar i de Documentació i administració sanitàries han participat en tallers d’Emprenedoria i de Presa de bones decisions organitzats dins del marc de la tretzena edició de l’Expojove. L’eslògan de la fira és Dissenya el teu futur i aquest resumeix perfectament l’objectiu de l’orientació personal i professional que reben els alumnes i les alumnes de l’institut Narcís Xifra.

EXPOJOVE 2018

Aquesta setmana les diferents famílies professionals de FP del Xifra hem anat a l’Expojove 2018 a explicar en què consisteixen els cicles que es poden cursar. Si encara no hi heu anat teniu temps fins aquesta tarda!!

Sortida IDIBGI de 2n de Documentació i administració sanitàries

El dilluns 29 de gener els alumnes de segon curs del cicle de Documentació i Administració Sanitàries han anat a fer una visita a l’Idibgi (Institut d’Investigació Biomèdica de Girona, http://www.idibgi.org/ca). Actualment, aquest centre es troba dins el recinte del Parc Hospitalari Martí i… Llegeix més»