Intercanvi lingüístic a França

Del 27 al 31 de març els alumnes de batxibac i de 4t d’ESO de francès van ser a l’Isla de Baish (França) gràcies a un intercanvi lingüístic entre l’Institut Narcís Xifra i el Lycée Joseph Saverne. Els nostres alumnes van poder descobrir com funciona un institut francès i anar a classe, a més a més de conèixer ciutats com Aush i Tolosa del Llenguadoc. Ha estat una experiència molt profitosa i han pogut practicar molt de francès!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>