1a Lliga Intercentres de Codificació Sanitària

Ahir dilluns va tenir lloc la primera fase de la 1a Lliga de Codificació Sanitària intercentres on participaran les alumnes del segon curs de Documentació i Administració Sanitàries, juntament amb l’alumnat de l’institut Torre Vicens de Lleida i de l’institut Flos i Calcat de Barcelona.
Es tracta d’unes jornades on l’alumnat posarà a prova les seves competències com a documentalista sanitari, al mateix temps que interactuarà i passarà una bona estona amb companys/es d’altres centres d’arreu de Catalunya.
Aquí podeu veure el cartell informatiu guanyador del nostre centre, elaborat per les alumnes Shereila Ramírez i Melanie Guillen. Aquest cartell ha estat votat per l’alumnat dels altres centres i pel professorat de l’equip docent de l’INS Narcís Xifra.
Us mantindrem informats/es!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>