1r I 2n D’ESO PARTICIPEN A LA CURSA CONTRA LA FAM

La campanya internacional de la Cursa Contra la Fam és una campanya del tipus educatiu, esportiu i solidari que es va iniciar en l’any 1997 que busca unir tots els estudiants del món per la lluita contra la fam i la desnutrició. La carrera busca ensenyar als alumnes quines són les causes de la fam en el món i els motiva perquè puguin formar part de la solució en aquest problema.

La campanya té dos moments claus:

1.- SENSIBILITZACIÓ:  es tracta d’una xerrada participativa, interactiva i amb un gran component pedagògic a través d’audiovisuals, roll-plays i altres materials,  on  s’expliquen quines són les causes de la malnutrició, així com les solucions i que fa la organització per combatre-la.  Aquesta xerrada es va fer el dimecres 18 d’abril a la sala d’actes del nostre centre i van participar tots els alumnes de 1r i 2n d’ESO.

2.- EL DIA DE LA CURSA: la segona part de la cursa contra la Fam és el dia de la cursa, el proper 18 de maig del 2018, moment en què els nostres alumnes de 1r i 2n d’ESO correran per aconseguir donacions dels seus padrins que ajudaran a la lluita contra la Fam.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>