1r I 2n D’ESO PARTICIPEN EN LA CURSA CONTRA LA FAM

Els nostres alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar el divendres 19 a la cursa contra la fam.  Aquesta cursa està dirigida per l’ONG “Acció Contra la Fam”.

Acció Contra la Fam es fundada a França l’any 1979 i amb presència a Espanya des de l’any 1995. Aquesta ONG basa totes les seves accions en 6 principis bàsics que són: la independència, la neutralitat, la no discriminació, l’accés lliure i directe a les víctimes, la professionalització i la transparència.

La campanya internacional de la Cursa Contra la Fam és una campanya del tipus educatiu, esportiu i solidari que es va iniciar en l’any 1997 que busca unir tots els estudiants del món per la lluita contra la fam i la desnutrició. La carrera busca ensenyar als alumnes quines són les causes de la fam en el món i els motiva perquè puguin formar part de la solució en aquest problema.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>