2n BATXILLERAT VA A VEURE “LA PLAÇA DEL DIAMANT”

Hem anat a veure la Plaça del diamant de la Mercè Rodorera, representada per la companyia teatre de Ponent, que porten a terme el projecte “teatre i literatura”

Teatre i Literatura és una proposta adreçada als alumnes dels cursos de batxillerat, amb l’objectiu d’estimular la lectura de les obres que formen part del currículum escolar mitjançant la seva escenificació.

Teatre i Literatura és serveix del joc teatral com a suport didàctic per comprendre millor les obres de la literatura catalana i castellana.

Es fa un repàs de l’obra centrant l’atenció en els aspectes més importants de la vida de la Colometa: l’amor, el valor de tirar endavant una família i uns fills, el futur i la necessitat de sobreviure i mirar de trobar la felicitat. Ella conjuntament amb el Quimet i l’Antoni, l’adroguer, són protagonistes de la nostra adaptació.

En acabar l’espectacle hi ha col·loqui.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>