2n INTERCANVI D’ELECTRICITAT AMB INSTITUT STA COLOMA

Així com en la primera visita van poder aprendre les tècniques per pujar amb tota la seguretat els pals de fusta i formigó, en aquesta segona visita els alumnes han après les tècniques per pujar les torres metàl·liques, la utilització de l’escala i la utilització del tirvit, eina per tensar els cables elèctrics.

Ha estat molt interessant aquest intercanvi pedagògic ja que els alumnes de l’Institut de Santa Coloma han explicat i ajudat en tot moment a realitzar les diferents tasques.

Moltes gràcies a professors i alumnes per fer-ho possible, especialment a l’Institut de Santa Coloma.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>