3r D’ESO: INTERCANVI A FRANÇA

Els alumnes de l’optativa de francès de 3r han passat uns dies a casa dels seus companys d’Ille sur Têt en el marc d’un intercanvi que portem fent al centre ja fa 15 anys.
Enguany hem visitat el seu poble, Perpinyà i el Palau dels Reis de Mallorca així com el camp de Refugiats de Rivesaltes. Hem aprofitat també per conèixer com funciona un collège tot anant a les classes. Com sempre hem estat molt ben rebuts i ens ho hem passat molt bé. Ha estat una experiència molt enriquidora. Els nostres corresponsals ja ens van visitar abans de les vacances de nadal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>