3r D’ESO VISITA LA COOPERATIVA DE LA FAGEDA

El  dijous 24 de maig, els alumnes de 3r d’ESO van visitar la Cooperativa de la Fageda d’Olot com un dels punts importants dins del treball de síntesi d’aquest any.

Durant la visita a més de veure la granja i la producció de iogurts, melmelades i gelats.  Vam poder sentir com a principis dels anys 80, Cristóbal Colón va decidir crear una empresa com a experiència pilot per mirar de treure els malalts mentals dels hospitals psiquiàtrics i de l’estat de marginació social que patien.  Així que al 1982, La Fageda va  posar en marxa a Olot un projecte empresarial amb l’objectiu d’inserir laboralment i socialment les persones amb discapacitat psíquica o trastorns mentals severs de la comarca.

La Fageda està des de 1987 dins la reserva natural de la fageda d’en Jordà, al bell mig del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.

Actualment hi treballen al voltant de 300 persones.

La visita i el tracte rebut, així com l’actitud positiva dels nostres alumnes van fer que la sortida fos un èxit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>