3r ESO: TROBADA AMB COMPROMÍS. LA GUERRA NO ÉS UN ESPECTACLE. GERVASIO SÁNCHEZ

El passat divendres 28/4/17 els alumnes de 3r d’ESO de l’IES Narcís Xifra de Girona vam acudir a la Fontana D’or, per una xerrada que ens va fer en Gervasio Sánchez.

Va ser una xerrada especial, d’aquelles que deixen petjada.  Tots els alumnes van estar les 2 hores i escaig que va durar la xerrada amb els ulls i les orelles ben oberts.  Al final vam haver de marxar, però ens podríem haver quedat a la sala, escoltant a en Gervasio hores i hores.

Va ser una experiència única.  Moltes gràcies Gervasio!!!!

Per si esteu interessats a veure el programa “Imprescindibles: Gervasio Sánchez”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>