3r i 4t D’ESO PARTICIPEN A LES JORNADES ESPORTIVES DEL 18 DE MAIG

Més de dos cents alumnes entre 3r i 4t d’ESO del nostre institut, van participar el divendres 18 de maig a les activitats esportives que des del departament d’educació física es promouen durant la jornada de la cursa contra la fam.

A partir de les 9.00 del matí i fins a les 11.30,  els alumnes van realitzar un circuit que s’iniciava a la devesa del nostre institut i feia un recorregut al llarg del barri d’uns quants quilòmetres.

Des d’aquí volem felicitar a tots els concursants, als professors col·laboradors i als alumnes de primer de batxillerat que van ajudar en els controls de la cursa.  Tots ells van fer que la jornada fos un èxit.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>