4t Concurs d’automatismes i empresa

Després d'un tancament obligatori, arriba el 4t concurs d'automatismes i empresa amb la col·laboració de l'empresa de material elèctric TME en el suport dels premis.
Aquest concurs està pensat per a l'alumnat del segon curs de Grau Mitjà d'Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques i per al de Grau Mitjà de Manteniment Electromecànic.
L'alumnat participant haurà de dissenyar i muntar una màquina automàtica.
El concurs es farà a l'aula C002 de l'institut el dimarts 27 d'octubre entre les 14h i les 18h.
Esperem que tot funcioni a la primera i molta sort a tothom.

Departament electromecànic.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>