4t D’ESO I BATXILLERAT A LES PROVES CANGUR

Des de l’any 1996 es realitza a Catalunya la prova Cangur, una activitat impulsada per l’associació internacional Le Kangourou sans Frontières, de la qual n’és membre la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM) que, per aquesta raó, és l’entitat titular del Cangur en llengua catalana, amb la voluntat d’estimular i motivar una àmplia majoria de l’alumnat.

Amb un format de concurs individual, l’objectiu autèntic del Cangur és que l’alumnat participi i dediqui una estona especial a divertir-se tot resolent els reptes plantejats. Els problemes es basen més en el raonament i l’enginy que en coneixements matemàtics específics. Aquestes “altres matemàtiques” també les podeu practicar, durant el curs, a partir de proves model que es poden consultar al web del Cangur.

Els alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat van anar ahir dijous 15 de març a la Universitat de Girona per realitzar aquestes reptes.

Des del departament de matemàtiques volem felicitar-los a tots, pel bon ambient i la feina que van fer realitzar.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>