Tècnic Servei postventa

  • Tècnic Superior en Mecatrònica industrial
  • Fornells

Pagina web MIMASA

Missió:
Donar la millor assistència possible al client, des de que entra la incidència, gestió de
la comanda fins que li arriba al client amb la màxima eficiència possible
Funcions:
 ATENCIÓ AL CLIENT I GESTIÓ D’INCIDÈNCIES
Donar resposta a les demandes dels clients (incidències, recanvis, consultes, terminis,
seguiments, reclamacions…)
Preparar ofertes i comandes, facturació, revisió de les intervencions realitzades i
tancament del procés.
 SUPORT ADMINISTRATIU AL DEPARTAMENT
Requisits:
 Formació tècnica (CFGM en manteniment industrial, electricitat,
electromecànica, Mecatrònica o similar….)
 Valorable experiència en assistència al client.
 Nivell alt d’anglès a nivell de conversa
 Valorable nivell mig de francès.
Competències claus:
 Planificació i organització
 Treball en equip
 Orientació a client
 Resolució de problemes
 Adaptació al canvi
Beneficis
 Contracte indefinit + període de prova
 Retribució: 24-26.000€ SBA
 Treball presencial
 Oficines noves i modernes amb molt bon ambient de treball
 Creixement professional: pla de formació i desenvolupament
 Horari partit de 8 a 17h amb jornada intensiva els divendres.

Per inscriure't en aquesta oferta envia les teves dades per correu electrònic a info@mimasa.com