Festa de graduació de 4t d’ESO

El passat dijous es va celebrar la festa de graduació de 4t d’ESO, un acte molt especial per a tot l’alumnat i el professorat. Durant la cerimònia, es van compartir records i experiències viscudes al llarg d’aquests anys a l’institut.

Aquesta graduació té un significat especial, ja que correspon a l’última promoció d’ESO de l’institut. Els alumnes van recordar moments inoblidables i van expressar el seu agraïment a totes les persones que els han acompanyat en aquesta etapa educativa.

La celebració va finalitzar amb un refrigeri i fotografies de grup, deixant un record d’un dia únic que marca el final d’una etapa i l’inici de nous reptes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.