El passat dijous es va celebrar la festa de graduació de 4t d’ESO, un acte molt especial per a tot l’alumnat i el professorat. Durant la cerimònia, es van compartir records i experiències viscudes al llarg d’aquests anys a l’institut.
Aquesta graduació té un significat especial, ja que correspon a l’última promoció d’ESO de l’institut. Els alumnes van recordar moments inoblidables i van expressar el seu agraïment a totes les persones que els han acompanyat en aquesta etapa educativa.
La celebració va finalitzar amb un refrigeri i fotografies de grup, deixant un record d’un dia únic que marca el final d’una etapa i l’inici de nous reptes.








