Activitats biblioteca Xifra

Per Sant Jordi des del departament de llengua i literatura catalanes hem portat a la biblioteca algunes de les activitats que han dut a terme els alumnes que tenen a veure amb l'àmbit de la literatura.

Per una banda hi podeu veure un projecte de lectura del llibre "Lo somni" de Bernat Metge de l'alumnat de 3r. Hem intentat trobar en el llibres de la biblioteca del Xifra informació sobre les dones que s'hi esmenten per destacar les capacitats diverses que han manifestat les dones al llarg de la història, tot i la invisibilitat i els prejudicis que històricament han prevalgut.

Per altra banda també hi podeu trobar una selecció de lectures de llibres més actuals, escrits també per dones, que ha preparat l'alumnat de 4t d'ESO i amb comentari de les condicions de vida de la dona al segle XX que s'hi reflecteixen.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>