ALUMNES DE 2n DE BATXILLERAT DE VISITA AL CERN

Des de dimecres 8  fins al divendres 10 de març, els alumnes de física que cursen 2n de Batxillerat van anar a visitar  el CERN a Ginebra.  El CERN és un laboratori internacional, on científics i tècnics de laboratori dissenyen i construeixen els acceleradors de partícules i n’asseguren el seu bon funcionament. També ajuden a preparar, executar, analitzar i interpretar les dades dels complexes experiments científics.

Uns 10.000 científics visitants, la meitat dels físics de partícules del món, van al CERN per dur a terme la seva investigació.

El CERN va ser fundat al 1954 i està situat a la frontera franco-suïssa a prop de Ginebra.  Va ser un dels primers laboratoris conjunts Europeus i en l’actualitat compta amb 20 estats membres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>