Any Internacional de la Taula Periòdica al Xifra

El departament de Ciències de la Naturalesa del nostre institut va organitzar un concurs en commemoració de l’Any Internacional de la Taula Periòdica ja que fa 150 anys des de que el químic rus Dimitri Mendeleev va idear el model d’ordenació dels elements químics.

El cap de Departament, Xavier Muñoz, va ser qui va idear el concurs: es tractava que tots els alumnes de l’institut desxifressin la imatge sobre impresa a la taula periòdica i que s’ocultava en cadascun dels elements químics escampats per tot el centre.

Podem veure les guanyadores del concurs… entre elles també s’hi troba una alumna polonesa que va participar en la segona mobilitat del projectes Erasmus+ STEAM like Leonardo!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>