Aules d’Emprenedoria 2023: Dragon Boats i cohesió d’equips

Durant aquest mes de maig els cicles de grau mitjà d’Electricitat i Manteniment i de Cures Auxiliars d’Infermeria han participat en unes dinàmiques de cohesió que estan molt de moda: Dragons Boats a l’estany de Banyoles.

Aquesta activitat és una pràctica esportiva molt emocionant que es du a terme en embarcacions i en la que es treballen la col·laboració, la comunicació i la coordinació de l’equip. Més de cent cinquanta alumnes del Xifra han pogut gaudir d’una experiència increïble en un entorn meravellós que impactarà molt positivament en aquest final de curs.

Activitat totalment recomanable per a la cohesió del grup i la motivació tant per alumnat com el professorat. Esperem poder repetir experiències com aquesta el proper curs.  Moltes gràcies a tots els participants, al professorat acompanyant i a l’equip de Dragon Boat Emotions.

Beneficis del Dragon Boat

• Incrementa l’esperit esportiu

• Aporta una experiència emocionant i divertida als treballadors

• Uneix els participants en una experiència única

• Augmenta l’adrenalina i aporta felicitat

• Acentúa la motivació

Beneficis del Team Building

• Incrementa el compromís i la motivació de l’equip

• Millora l’ambient de treball, la creativitat i la innovació

• Estimula la confiança i l’esperit col·laborador

• Potencia la coordinació i organització

Aquesta activitat s’ha realitzat amb la dotació per les Aules d’Emprenedoria 2023, finançat pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i per la Unió Europea Next GenerationEU.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>