Aules d’Emprenedoria 2023:  Jornada d’Emprenedoria i Hackató

Aquest passat dimecres hem celebrat la clàssica Jornada d’Emprenedoria d’abans de fires amb la participació d’alumnat de Grau Superior de les famílies d’Imatge PersonalManteniment i Electricitat. En aquesta ocasió, s’ha dut a terme en un espai diferent i molt interessant que disposem al barri: el centre cívic Pont Major.

A la primera part, hem gaudit d’unes inspiradores xerrades de tres persones emprenedores de la nostres contrades que han compartit la seva experiència personal i professional: en Francesc Bosch de Dibosch, en Cayetano Perez, fundador de CityLift i president de l’Uni Girona, i l’Eva Pujol, una jove emprenedora creadora d’Adara Essence Estètica en un entorn rural.

A la segona part, el Hackató d’Innovació s’ha treballat en equips multidisciplinaris amb l’objectiu de donar resposta a tres reptes que han proposat els mateixos tres emprenedors gironins.  Els grups guanyadors han obtingut com a premis entrades per anar a veure el bàsquet de l’Uni Girona al pavelló de Fontajau.

Felicitats als equips guanyadors!

Moltes gràcies a tot l’alumnat participant, als profes acompanyants, als tres emprenedors, al personal del centre cívic Pont Major i a l’Alfons, de Tic-Tac Serveis, per la organització general!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>