Aules d’Emprenedoria 2023:  Tallers d’Equips amb el Joc

Durant dos dies, diferents grups de GM i GS de la família de Sanitat han participat en uns tallers que tenien per objectiu: potenciar el treball en equip mitjançant la gamificació.

El joc és un recurs molt valuós en els processos educatius i no hi ha cap dubte que ajuda a estimular l’aprenentatge i motivar a les persones. L’alumnat mentre juga adquireix competències transversals diverses com la interacció social, la concentració, l’expressió oral  i en definitiva una millor predisposició al treball en equip.

Els diferents jocs i dinàmique que s’han proposat en aquests tallers han servit per veure i reflexionar sobre els seus beneficis a l’aula i al treball.

La valoració ha sigut molt positiva i els diferents grups participants han estat participatius i s’ho han passat molt bé. Aquests tallers han sigut impartits per en Toni i en Max de La Juganera, uns grans experts en gamificació.

Moltes gràcies a tots els alumnes participants, professorat i a la Juganera.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>