Aules d’Emprenedoria 2023: Team Building Girona EmprènFP

Aquest passat 4 de maig s’ha celebrat una activitat especial a la devesa del nostre Institut: dinàmiques de construcció d’equips, o Team Building, en equips formats per alumnat de diferents Instituts de la zona de Girona. Els objectius d’aquesta activitat són fomentar el treball en equip, la integració, la comunicació i el lideratge entre alumnat de diferents centres educatius.

L’activitat ha resultat molt divertida i tant alumnat com professorat ha gaudit d’una acció diferent en un entorn únic, com és el de la devesa del Xifra. Han quedat encantats amb aquest espai i ja ens han demanat repetir experiències com aquesta al llarg del proper curs. Com a representants del Xifra hem tingut la participació dels cicles de GS d’Estètica i Estilisme.

S’ha de donar les gràcies als dinamitzadors d’aquesta jornada, OK Team, uns grans professionals que ens han facilitat molt l’organització de l’acte. A la seva pàgina web ens han penjat un reportatge fotogràfic d’aquest esdeveniment.

Moltes gràcies a tots els participants dels diferents instituts:

Ins Escola d’Hostaleria

Ins La Garrotxa

Ins Montilivi

Ins Sant Feliu

Ins Vallvera

Ins Xifra

Aquesta activitat s’ha realitzat amb la dotació per les Aules d’Emprenedoria 2023, finançat pel Ministerio de Educación y Formación Profesional i per la Unió Europea Next GenerationEU.

1. AvatarMarcelo Birocco

Ha sido un desafío y un enorme placer acercar al ámbito educativo el espíritu del team building.
    La importancia de la gestión de las emociones en el trabajo de equipo es una herramienta fundamental que se enmarca dentro de las capacidades y competencias necesarias para el mundo laboral, tan próximo a los jóvenes participantes
    Desde nuestra labor como coaches y formadores, creemos que la experiencia de la jornada compartida entre diversas instituciones ha sido altamente positiva.
    Queremos destacar además el amable y divertido nivel de convivencia conseguido entre los todos los estudiantes, como así también la importante colaboración de todo el cuerpo docente. Unos y otros habéis logrado una jornada fantástica!
    Nuestras felicitaciones para todos!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>