Aules d’Emprenedoria: Comunicació a l’entorn laboral

Acte de les Aules d’Emprenedoria amb el patrocini dels Fons Europeus, Ministerio de Educación, Generalitat de Catalunya, Next Generation i el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.

Aquest dimecres 27 d’abril diferents grups de grau mitjà: FarmàciaEmergències Sanitàries i Manteniment Electromecànic han participat en unes píndoles formatives sobre comunicació laboral.

Mitjançant exemples pràctics i casos reals l’alumnat ha pogut aprendre les claus per millorar la seva capacitat comunicativa en el treball, així com afrontar entrevistes laborals amb èxit.  Els assistents han participat activament en el taller i s’han obert a compartir interessants experiències personals en l’entorn de la feina.

Aquesta formació ha sigut impartida per experts en recursos humans de l’empresa gironina Amb les Persones. Agraïm l’excel·lent implicació i connexió que han tingut amb el nostre alumnat del Xifra. Moltes gràcies a tots els participants.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>