Aules d’Emprenedoria: formació online emprenedora

Activitat financiada amb la dotació per les Aules d’Emprenedoria 2022

Més de cent alumnes de cicles del Xifra han participat en un programa virtual de formació emprenedora. Aquest programa és ofert per BusinessADN.

Es tracta d’un sistema interactiu de mòduls temàtics o píndoles formatives de 15 minuts per a formar-se al ritme individual de cada persona. Hi ha molta varietat de casos pràctics i s’utilitzen metodologies com: Design ThinkingLean Starup i mètode cièntific.
Si algun alumne/a o professor/a del centre vol realitzar aquesta formació pel seu propi compte, i a títol individual, que es posi en contacte amb el coordinador de la xarxa EmprènFP.
Moltes gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>