Aules d’Emprenedoria: Marca Personal i Xarxes Socials

Acte de les Aules d’Emprenedoria amb el patrocini dels Fons Europeus, Ministerio de Educación, Generalitat de Catalunya, Next Generation i el Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia.

El passat 26 d’abril les alumnes de grau superior de la família d’Imatge Personal van participar en uns tallers sobre marca personal i comunicació a les xarxes socials de la mà de Vanesa Carrasquilla, periodista i experta en comunicació per a marques i projectes.
En el taller-xerrada de marca personal la Vanesa ens ha proposat les claus per desenvolupar les nostres habilitats personals i professionals amb el propòsit de crear un projecte dintre el sector professional de la imatge personal.

En el taller-xerrada de xarxes socials ens ha ensenyat com les xarxes socials poden ajudar-nos a viure del nostre talent i construir un negoci al voltant d’aquest.

Ha sigut tot un plaer poder gaudir del coneixement i experiència de la Vanesa en el nostre centre. Agraïm la seva implicació en la formació de les nostres futures emprenedores.

Moltes gràcies per l’interès i participació activa de l’alumnat en aquesta jornada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>