BATXILLERAT AL TEATRE

El passat dijous 23 de febrer, el Departament de Llengua catalana i literatura va organitzar una sortida voluntària fora d’horari escolar al Teatre Nacional de Catalunya adreçada a l’alumnat de Batxillerat.

Vam anar a veure La senyora Florentina i el seu amor Homer de Mercè Rodoreda, a la sessió de les 8 del vespre. Tant a l’alumnat com al professorat acompanyant ens va agradar molt l’obra; Rodoreda en estat pur en una faceta poc coneguda de la seva literatura, el teatre que amb humor i un cinisme àcid ens presenta en aquesta obra la difícil situació de la dona a principis de segle xx en una societat masclista. Esperem poder repetir activitats com aquesta ben aviat.

teatreG

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>