Christmas songs a 2n d’ESO

Els alumnes de segon d’ESO ens van sorprendre, el passat dimecres 22 de desembre, amb un mini concert nadalenc.

Les cançons varen estar acompanyades per la Shansha Wang amb el violí i per l’Andrea Thielke amb el teclat.

També vàrem tenir l’oportunitat d’escoltar una peça vocal interpretada per l’Ona de Barrio.

A més a més, l’Andrea Thielke va tocar la peça Serenade sur l’eau de Jacques Ibert.

Tota l’activitat va estar organitzada per la professorat Imma Salazar Mauri amb l’ajuda del departament de música del nostre institut.

Va ser una manera molt dolça d’acomiadar l’any.

Aquí teniu una petita mostra del concert.

christmas song.mp4

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>