Cinefòrum virtual-Les profs

Els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de francès han participat en un projecte de Cinefòrum virtual.

Des de fa unes setmanes ens hem endinsat en el món de la pel·lícula «Les profs», una comèdia molt divertida sobre un institut francès inspirada en un còmic.

Els alumnes dels instituts Badia i Margarit (Igualada) i de l’Institut Gerbert d’Aurillac (Sant Fruitós de Bages) van veure i treballar la mateixa pel·lícula.

Hem estat fent activitats en paral·lel i hem anat seguint el que feien els altres grups. Avui ,dimarts 15, finalment ens hem trobat tots virtualment per parlar en francès i resoldre un seguit d’enigmes en forma de joc de pistes.

Hem gaudit tots molt de la trobada, per això esperem poder fer més activitats col·laboratives amb ells en el futur.

À bientôt !

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>