COLÒNIES – 17 i 18 d’octubre de 2023

Els dies 17 i 18 d’octubre l’alumnat de 1r de batxillerat va gaudir d’una sortida de coneixença. El primer dia vam pujar a l’autobús direcció Molló Parc, on van poder visitar el magnífic parc d’animals situat en un espectacular entorn natural. I, a més, van tenir l’oportunitat de realitzar una sèrie d’activitats en el parc d’aventures: tirolines i ponts penjants entre crits de nerviosisme i por. A continuació,  vam anar  a la casa de colònies, on faríem nit. Hi vam dinar i, un cop ubicats a les diferents habitacions, ens vam endinsar en la via romana del Capsacosta: un camí pedregós, transitat des de temps remots fins als nostres dies. Al vespre van sopar i van tenir temps per poder esbargir-se. Finalment, l’endemà  vam fer l’última excursió: una petita caminada de Sant Pau de Segúries a Camprodon.

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.