Compartim experiències – 2n BAT/2n d’ESO

La Judith Corominas, alumna de 2n de batxillerat, ha fet una xerrada als alumnes de 2n d’ESO per explicar-los per què ha decidit especialitzar-se en l’àmbit cientificotecnològic i estudiar enginyeria industrial el pròxim curs.

Durant aquesta estona els estudiants han conversat sobre els estereotips de gènere en alguns àmbits professionals i també han pogut veure algunes de les opcions formatives per les quals podran optar en un futur.

La trobada s’emmarca en el context del Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència i el Dia Internacional de la Dona. Des de l’Institut Narcís Xifra considerem que és molt important per al futur dels nostres alumnes que comptin amb models pròxims que els serveixin d’inspiració, exemple i motivació per apostar pels estudis que veritablement els engresquin.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>