Creant sinergies i coneixements entre CF

Activitat Implementació entre el CFGM Farmàcia i Parafarmàcia i el CFGM Auxiliar d’infermeria: creant sinergies i coneixements entre els  CF

El passat divendres 5 de maig l’alumnat de segon curs del CFGM de Farmàcia i parafarmàcia va dur a terme una activitat d’implementació (ABP) dins del projecte de síntesi del CFGM de farmàcia i parafarmàcia  relacionada amb els medicaments, les formes farmacèutiques i  les vies d’administració  de medicaments que  l’alumnat del CFGM de Cures auxiliars d’infermeria estudia en  la UD3 de Medicaments del crèdit C2.

L’objectiu d’aquesta activitat d’implementació  era fomentar l’aprenentatge cooperatiu, ampliar el coneixement de l’alumnat del CFGM de Cures auxiliars d’infermeria a través de la observació i manipulació de les diferents formes farmacèutiques i vies d’administració amb l’activitat que l’alumnat de farmacia va preparar com a ABP. A més a més vam poder visitar el taller de farmàcia i vam poder entendre com funciona un servei de farmàcia hospitalària.

L’experiència ha estat molt positiva i ha permès que l’alumnat del dos CF poguessin crear sinergies i adquirir nous coneixements per tal de millorar les seves competències professionals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>