Curs/viatge a Mojácar del CFGS Laboratori clínic i biomèdic

Del 6 al 10 de maig 12 alumnes del CFGS de Laboratori clínic i biomèdic van anar a Mojácar (Almeria) on va assistir a un curs de 40h de la Universidad de Granada

L’últim dia, 9 alumnes van presentar el seu pòster científic, relacionat amb les FCT i el van explicar als assistents. La directora del curs va agrair la seva participació i els va felicitar molt pel seu alt nivell. Aquest alumnat ha obtingut un certificat, de la Ud Grananda, per la presentació d’aquest pòster.

La darrera tarda vam tenir temps lliure per visitar el poble de Mojácar i també vam disfrutar del bon temps, platja i festes… el que passa a Mojácar es queda a Mojácar!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>