DENIP 2021 al Xifra

El dia 30 de gener se celebra el DENIP ( dia escolar per a la no-violencia i la pau) en record de l’assassinat de Ghandi.

Entre els objectius destaquem poder reflexionar sobre la importància de es accions no violentes, potenciar la no discriminació entre persones i fomentar els valors com: el respecte als drets humans, la solidaritat, la tolerància…

Per aconseguir aquests objectius s’han programat dues activitats paral·leles pels alumnes d’ESO i Batxillerat.

• La visita a l’exposició: Seriosament…25 arguments per la pau. Conté 25 idees que ens poden ajudar a construir una Cultura de Pau, per mitjà de 25 il·lustracions de diferents humoristes gràfics: Cesc, Ferreres, Forges….
  • La construcció simbòlica del mur dels pensaments on els alumnes han pogut deixar la seva reflexió o pensament relacionat amb la cultura per la pau.

Us presentem un vídeo del procès d’elaboració del Mur dels pensaments per part dels nostres alumnes de primer de batxillerat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>