Dia Europeu de l’ús prudent dels antibiòtics.

El divendres 18 de novembre l’alumnat del mòdul de síntesi de segon del cicle de Farmàcia i parafarmàcia va assistir a la Jornada PRAN online que aquest any portava per títol La Resistencia antimicrobiana en primera persona, que va coincidir amb el dia europeu de l’ús prudent dels antibiòtics. La Jornada va ser conduïda per la farmacèutica i divulgadora Marián García (boticaria García), la van obrir la ministra de sanitat, Carolina Darias i la directora de l’AEMPS, María Jesús Lamas, i tot seguit es van fer taules rodones amb experts tant de la salut humana com animal i també amb pacients que van explicar la seva experiència i convivència amb bacteris multiresistents. Aquest esdeveniment va permetre a l’alumnat conèixer les conseqüències de les resistències als antibiòtics i conèixer les noves teràpies per tractar infeccions provocades per bacteris multiresistents.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>