El cicle d’Higiene Bucodental fa xerrades a diversos centres de Girona

Després de la la bona experiència del curs passat, aquest passat mes d’abril l’alumnat del CFGS Higiene Bucodental hem exposat una de les activitats del mòdul Projecte a la fundació Oncolliga Girona, el grup MIFAS Girona, el Centre Atenció Primària Salt, el centre cívic Barri Vell – Mercadal, diferents escoles (FEDAC, Balandrau, Santa Eugènia de Girona i Silvestre Santaló de Salt), el PFI-FIAP Auxiliar Vivers i Jardins i 1r ESO del nostre centre i l’Associació Legkiyakaru de Banyoles. Us deixem un petit recull de les fotografies que ens han permès fer.

1. AvatarTxell Bach i Raich

Hola Yessica,

no entenc quina informació demanes. Si és del cicle formatiu, això té lloc a principis del segon trimestre en les jornades de portes obertes o bé a la pàgina web d’educació. Les inscripicons a GS són aaquesta setmana.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>