EL PFI DE VIVERS I JARDINS ORGANITZA UN RECAPTE DE FONS SOLIDARI I EN FA DONACIÓ A LA FUNDACIÓ ONCOLLIGA

El passat novembre l’equip directiu de l’institut va proposar a l’alumnat del PFI-FIAP de Vivers i jardins si volien col·laborar en l’elaboració d’elements decoratius per recaptar fons solidaris. Com que les festes de nadal s’acostaven l’alumnat va centrar-se en el disseny d’elements naturals decoratius amb motiu nadalenc. Van presentar a l’equip directiu cinc propostes i finalment es van escollir les tres millors: kokedames, corones nadalenques i pinyes decoratives per l’arbre de nadal.

Aquests elements van ésser venuts en una concorreguda venda solidària de nadal que va organitzar el mateix alumnat del PFI de Vivers i jardins i que va tenir lloc el 17 de desembre al pati de l’institut. L’alumnat del PFI de de Muntatges d’instal·lacions elèctriques en edificis van col·laborar amb l’ambientació de la parada, confeccionant un arbre de nadal lluminós.

Es van recaptar un total de 248€, que el passat 27 de gener van ser entregats a la Fundació Oncolliga Girona per elecció de l’alumnat  després de que l’alumnat buscar informació de diverses entitats solidàries.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>