EL PFI-PTT DE CONSTRUCCIÓ DE GIRONA EXECUTA UN PIS-MOSTRA PEL PFI-PIP D’INSTAL·LACIONS ELECTROTÈCNIQUES

El PFI-PIP d’instal·lacions necessitava passar de la pràctica d’instal·lació de circuits independents en panells, a fer-ho en un context el més real possible. Així que a finals del primer trimestre l’alumnat del PFI-PTT construcció va posar en pràctica els aprenentatges dels mòduls d’obra de paleta bàsica dins les instal·lacions de l’INS Narcís Xifra.

Ens vam desplaçar  i després de sis dies l’alumnat va treballar els tocs, les mestres per fer la xapa de morter prèvia i el nivell, les regles, escaires, el fil i el plom per fer les parets. Va elaborar els dintells per fer dues finestres a la façana, va pujar parets fins a 1.80m, va practicar el remolinat “a bona vista” tot utilitzant la batedora… i sobretot van treballar en petit i gran equip per aconseguir pujar un pis-mostra per el PFI-PIP d’instal·lacions.

Esperem que aquest projecte els sigui molt útil i que duri molts anys!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>