Els alumnes de 3r i 4t d’ESO van a veure MAREMAR de Dagoll Dagom

El passat dijous 8 de novembre els alumnes de 3r i 4t de l’ESO van fer una sortida a Barcelona, per veure al Teatre Poliorama l’obra “Maremar” de Dagoll Dagom.

A les hores de català, les professores de la matèria havien estat treballant l’argument, el text i també part de les cançons que surten a l’obra.  Certament va ser una jornada molt enriquidora, ja que a més de gaudir moltíssim de l’obra, vam fer un passeig per les Rambles de Barcelona i vam aprofitar per  visitar el Born.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>