Esport i salut. Escalada 3r d’ESO

La salut i el benestar de les persones es basa en tres pilars fonamentals: una alimentació equilibrada, l’absència d’hàbits perjudicials i la pràctica d’exercici físic.

L’alumnat de tercer d’ESO va realitzar, el passat 30 de maig, una activitat d’educació física que va ajudar a conscienciar l’alumnat sobre la importància de la pràctica d’exercici físic i de la influència positiva que exerceix sobre les persones, tant a nivell físic com a nivell mental, aquesta pràctica.

Aquesta ha estat una activitat més de les que s’han fet durant el curs dins del treball de síntesi de tercer d’ESO.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: You can use these tags <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>